måndag 15 augusti 2011

För lite eller för mycket...

Hejsan,
Av olika anledningar var det ett tag sen det skrevs här på bloggen men, nu kör jag igång igen.

De tre senaste onsdagsseglingarna har inte varit så värst kul. Först var det 2 seglingar med väldigt lite vind och dess följdes av en inställd segling pga för mycket vind....SUCK! Visst låter jag gnällig ;)
Jag vet ju att det jämnar ut sig så det är bara att bita ihop.
Något Tjörn Runt blir det tyvärr inte av logistiska skäl men jag tänker försöka ta mig ner till Grötvik för att kappsegla istället. Kanske blir det lagom med vind då :)

2 kommentarer:

  1. Kapten Klänning,Kapten Klänning......
    Var ju peanuts o segla upp förra året......
    Trodde ni skulle ta landvägen o bo på Hotell.....

    SvaraRadera
  2. ja, det hade varit trevligt att bo på Stenungsbaden. Vi får sikta på det till nästa år ;)

    SvaraRadera